» » Hammasi juda oson: Kasal bolmaslik uchun amal qilish tavsiya qilinadigan 13 maslahat

Hammasi juda oson: Kasal bolmaslik uchun amal qilish tavsiya qilinadigan 13 maslahat


Insonning kundalik turmush tarzi va kayfiyatning qanday bolishi salomatlikda muhim rol oynaydi. Siz-u biz etibor bermagan odatlar esa asabiylashish yoki yaxshi his qilishga sabab bolishi bu esa sogliqqa tasir qilishi aniq.

Qiziqqan sport turingizni tanlang

Zalga borish kerak bolgani uchungina boradigan bolsangiz, yaxshisi ozingizni majburlamang. Uning orniga ozingiz uchun qiziq bolgan sport turi bilan shugullaning. Asosiysi, shugullanishdan davomida zavq oling.

Koproq suv iching

Ushbu maslahat hammaning organizmi uchun foyda keltiradi va uni bajarish uchun ortiqcha ovoragarchilik talab etilmaydi.

Otirgan joyingizdan turib, yuring

Uy yoki ofisda 4-5 soat davomida ornidan turmay otirish sogliq uchun zararli. Har yarim soatda orningizdan turib 5 daqiqa bolsa ham yurib turing.

Spirtli ichimlik istemol qilmang

Spirtli ichimlik istemoli nafaqat azolar faoliyati, balki inson ozini qanday his qilishiga ham tasir etadi.

Tanangiz haqida qayguring

Salomatligingizga befarq bolmang. Qaygurishingiz uchun kasal bolishingiz shart emas.

Foydali taomlar istemol qilishga odatlaning

Iloji bolsa foydali va mazali taomlarni oz qolingiz bilan tayyorlang. Tayyorlash jarayoning ozida zavq olasiz.

Oilangizda salomatligi va kasallik tarhi haqida malumotga ega boling

Bir qancha kasalliklar nasliy bolishi mumkin. Agar oila azolaringizda shunday kasalliklardan biri boladigan bolsa, uni oldini olish uchun ehtiyotingizni qilib yuring. Kasal bolgandan uni oldini olgan yaxshi.

Kongil yozishni ham unutmang

Dostlaringiz bilan uchrashing, meditatsiya bilan shugullaning. Kayfiyatingiz yaxshi bolishi salomatligingizda ham muhim rol oynaydi.

Kamroq televizor koring

Seriallar qiziqligi togri, lekin hayotingiz toqimalarni tomosha qilish bilan otib ketishiga yol qoymang.

Kasal holda ishga bormang

Salomatligingizda muammo bolsa, ishga borganingiz bilan xayolingiz ishda emas, ogriyotgan tana qismida boladi.Bu ham yetmagandek, infeksiya yuqtirganbolsangiz, boshqalarni hamzararlashingizmumkin.

Atrofdagilar bilan bahslashmaslikka harakat qiling

Tortishish va tushunmovchiliklar ham inson kayfiyatiga, bu esa salomatlikka tasir qilmay qolmaydi.

Keragicha uxlashni unutmang

Ijtimoiy tarmoq yoki oyin oynash uchun uyqudan voz kechmang. Organizm uchun dam olish juda ham muhim. Qolaversa, tiniqib uxlagandan keyin ozingizni tetik va energiyaga tola his qilasiz.

Makiyajni ochirishni unutmang

Uyquda avval makiyajni ochirish esingizdan chiqmasin. Boyoqdan zararli qoldiqlar qolmasa, teri nafas oladi va uning holati yomonlashmaydi.



Manba: Daryo.uz
: admin (23-09-2020, 13:55)
0 (: 0)
. !

!


vote-icon
?

?
( 35) ( 0) ( 33) ( 2)
:
-
:
20 ... -