» » Fitnes: endi boshlagan sportchilar uchun maslahatlar

Fitnes: endi boshlagan sportchilar uchun maslahatlar


Fitnes muvaffaqiyatli va gozal ayol hayotining ajralmas qismi. Eng asosiysi mashgulotlar uchun vaqt topish va tuzilgan grafikka rioya qilish. Fitnesni oz grafigingizga qosha bilish va mashgulotlardan huzur olishni organish uchun maqolani oqib chiqing.

Fitnes xobbi emas. Boshidan shuni tushunib olingki, mashgulotlar muntazam bolishi kerak va ularni otkazib yuborish mumkin emas, axir shu tariqa siz orqaga qadam tashlaysiz. Sizning fitnes bilan shugullanishingiz natijasi asosan ketma-ket olib borilgan mashgulotlar soniga bogliq.

Vaqt yetishmasligidan tashvishlanmang. Mashgulotlar ortacha haftasiga 34 soat vaqt oladi, bunda har bitta mashgulotga bir soatdan togri keladi. Buning ustiga, zamonaviy texnologiyalar aerobika va kuch ishlatiladigan mashgulotlarni birlashtiradi, va atigi 30 daqiqa talab qiladi, axir buyogiga siz bunday suratga bardosh bera olmaysiz. Shunday ekan, dadilroq harakat qilib, sport zaliga yoziling va boshqa bahona axtarmang.

Telefonni ochirib qoying. Fitnes dastlab irodali bolishni talab qiladi, ammo keyin u odat tusiga kiradi. Mashgulotning ayni ortasida dugonalar bilan chaqchaqlashish yoki ijtimoiy tarmoqlarga chalgish unchalik yaxshi fikr emas, va bu jismoniy qiyofangiz yaxshilanishiga yordam bermasligi aniq. Fitnes-klubdagi mashgulotlar chogida telefonni, yaxshisi kiyinish xonasidagi javoningizda qoldiring, uydagi mashgulotlarda esa ovozini ochirib qoying.

Ozingizni maqtang. Tasavvur qiling, bir oy davomida muntazam sport bilan shugullandingiz. Tabiiyki, siz maqtovga loyiq boldingiz. Ozingiz uchun yangi kiyim yoki kosmetika vositasini sotib oling, undan ham yaxshisi sport bilan bogliq biror narsa, masalan, chiroyli krossovka xarid qiling.

Rejalashtiring. Ehtimol bu zerikarli bolib tuyular, ammo rejalashtirishsiz, muhim ishlarga vaqt qolmasligi mumkin. Kundalik tuting va oldindan kun tartibi tuzib, mashgulotlar va vaqt talab qiladigan boshqa ishlarni unga kiriting. Bunday kun tartibi asta-sekinlik bilan sizga kelajakka boqish imkonini beradi, bu esa faqat sportga emas, boshqa vaziyatlarga ham taalluqli.

Huzur qiling. Boshida mashgulotlar qiyin kechishi mumkin, biroq 1,52 oydan song bu sizga yoqa boshlaydi. Gap shundaki, nafas olishning tezlashuvi baxt gormonlari deb ataluvchi endorfinlar ishlab chiqarilishini qozgatadi. Shuning uchun mashgulotdan 510 daqiqa otib, siz kuch va xursandchilik quyilib kelayotganini his qilasiz.

Manba: Lady.tochka.net

Daryoning Telegramdagi rasmiy kanali @toshqindaryoga azo boling!

: admin (18-05-2017, 12:43)
0 (: 0)
. !

!


vote-icon
?

?
( 5) ( 0) ( 3) ( 2)
:
-
:
20 ... -