» » Mashq qilish oldidan nima yeyish kerak: 2 ta tez tayyor bo‘luvchi va mazali taom

Mashq qilish oldidan nima yeyish kerak: 2 ta tez tayyor bo‘luvchi va mazali taom


Mashq qilishdan 2–3 soat oldin albatta ovqatlanish zarur, aks holda organizm samarali ishlashi uchun yetarlicha quvvatga ega bo‘la olmaydi.

Lekin bu ovqatlar ma’lum bir to‘yimli moddalarni o‘z ichiga olgan bo‘lishi kerak. Sport bilan shug‘ullanishdan oldin iloji boricha yog‘siz, lekin oqsil va uglevodlarga boy bo‘lgan taomlarni yeyish tavsiya qilinadi.

Quyidagi oddiy ovqatlarni 5-15 daqiqa ichida tayyorlash, mashq qilishdan ikki soat oldin yeyish va kerakli hamma to‘yimli moddalarga ega bo‘lish mumkin. Bundan tashqari, ulardan to‘yimli nonushta sifatida ham foydalanish mumkin.

Bu taomning bir porsiyasida 13 g oqsil mavjud, banan va suli yormasi yetarlicha uglevodlar bilan ta’minlaydi.

Masalliqlar:

Bananni sanchqi yoki blender yordamida pyure holatiga keltiring. Hamma masalliqlarni kastyulkada aralashtiring. Aralashmani odatdagi bo‘tqa holatiga kelguncha past olovda qaynating (5 daqiqa atrofida).

Bu taom oqsil va uglevodlarga juda boy.

Masalliqlar:

Tayyorlanishi:

Tvorog, yogurt, vanilli shakar, asal va limon sharbatini aralashtiring. Stakan ichiga nonushta uchun yorma, tvorogli aralashma, qulupnay va yong‘oqlarni qatlam-qatlam qilib joylashtiring.

Manba: “Zdorovie.com”

“Daryo”ning YouTube’dagi rasmiy sahifasiga obuna bo‘ling

Опубликовано: admin (10-10-2017, 06:15)
0 (голосов: 0)
Комментариев пока еще нет. Вы можете стать первым!

Добавить комментарий!


vote-iconОПРОС
Кто вы по знаку зодиака?

КТО НА САЙТЕ?
( 5) ( 0) ( 4) ( 1)
Юзеры:
- отсутствуют
Гости:
Роботы:
Последние 20 посетителей... - отсутствуют