» » Ozbekistonda eng baland bino qurilishi boyicha ishlar davom etmoqda

Ozbekistonda eng baland bino qurilishi boyicha ishlar davom etmoqda


Eng zor va hammaning diqqat markazida bolgan loyihani yaratish doimo ozgarishlar, mish-mishlar va muayyan hodisalar va faktlarni notogri talqin qilish bilan birga keladi ... Biroq, amaliyotning korsatishicha, bu gap-sozlar oldinga qoyilgan ustuvor vazifani amalga oshirish jarayoniga tasir korsatmaydi.

Shahar qurilishi davom etmoqda, binolar barpo etilyapti, soha mutaxassislari xorijlik hamkasblari bilan tajriba almashishmoqda, iqtisodiyotda mahalliy va xorijiy investitsiyalar oqimi tobora jadallashib bormoqda.

2019-yil boshlandi. Tashkent City XIM qurilishining ikkinchi bosqichida amalga oshirilishi kozda tutilgan loyihalarni bajarishga kirishildi. Va bu oddiy koringan tuproq ishlari emas, balki aniq hisob-kitoblar, IT-texnologiyalarining imkoniyatlaridan foydalangan holda ishlab chiqilgan loyiha sanaladi.

200 metrli, osmonopar binoni shunchaki qurib, ishga tushirish mumkin emas. Birinchidan, zarur bolsa, xorijiy ekspertlarni jalb qilgan holda, tuproqning barcha qatlamlarini batafsil tahlil qilish kerak. Masalan, baland binolarni qurishda tajribaga ega mutaxassislarni ishga jalb qilish, bundan tashqari, bozor sharoitida har qanday keng kolamli qurilish avvalo batafsil iqtisodiy hisob-kitob bilan belgilanadi. Qanday qilib investor uchun jozibador va foydalanuvchilar uchun eng samarali boladi? Bu mahalliy va xalqaro tajribani tahlil qilib, taqqoslab, batafsil organishni talab qiladi.

Bugungi kunga qadar, 4-Lot hududida Universal Packing master,Murad buildings brendi ostida xalqaro va mahalliy standartlarga muvofiq tuproqni geologik organish ishlarini yakunladi. Bosh loyihachi Singapurning DP Architects kompaniyasi ularni amalga oshirish parametrlarini berdi: quduqlarning soni, joyi va chuqurligi. Ushbu vazifani amalga oshirishni Turkiyaning Zeta? shirkati qabul qildi.

Eng yangi geologik texnologiyalardan foydalangan holda, tuproqning tarkibi 65-100 metrgacha chuqurlikda organildi. Tadqiqotlar xalqaro standartlarga (ASTM, EUROCODE 7, ISO), xususan, statik farq (SPT), namuna (CPT) tomonidan dinamik burgilash, kondalang tolqinlarning tezligini olchash (PS-Logging) boyicha amalga oshirildi. Ushbu korsatkichlar qurilish maydonchasida tuproqning geologik formulasini (zichlik, namlik,bosim, harorat, elektr qarshiligi va boshqalarni) yaratish uchun zarur.

Endi qurilish joyi xususida malumotlar mavjud. Mutaxassislar memoriy konsepsiyaga tegishli ozgartirishlar kiritish mumkin. Qurilishning rivojlanish loyihalari, qoziqlarni ornatish, shuningdek, tuproqni mustahkamlash va poydevor qurilishi boyicha ishlar belgilab olinadi.

Hozirgi kundaOzbekiston metro bekatidan Olmazor kochasi va Islom Karimov avtomagistralining kesishmasidagi yer osti chiqish yolini vaqtincha yopish va bu yerda yer usti otish yolini tashkil etish boyicha tayyorgarlik ishlari boshlab yuborildi.

Piyodalar xavfsizligini taminlash uchun qurilish maydonchasining burchagida 300 metr masofagacha yopiq maydonni qurish rejalashtirilgan. Shu bilan birga, Islom Karimov prospektidagi yarim asrlik daraxtlarga qurilish jarayonlarining tasirini kamaytirish boyicha zarur chora-tadbirlar korilmoqda.

Arxitektorlar yangi malumotlarni hisobga olgan holda oz rejasini ishlab chiqqanidan song, quruvchilar kotlavan qazib, tuproqni mustahkamlash ishlarini boshlashadi.

Yanada koproq yangilik va malumotlarga ega bolishni istasangiz Tashkent Cityning Facebook, Instagram va Telegram-kanalidagi rasmiy sahifalaridan olishingiz mumkin. Ushbu sahifalarimizga azo boling va eng songi yangiliklardan birinchi bolib xabardor boling!

Reklama huquqi asosida.



Manba: Daryo.uz
: admin (30-01-2019, 09:14)
0 (: 0)
. !

!


vote-icon
?

?
( 43) ( 0) ( 41) ( 2)
:
-
:
20 ... -