» » Sergeli tumanidagi metroning yer usti boylab qurilishi sababi malum qilindi

Sergeli tumanidagi metroning yer usti boylab qurilishi sababi malum qilindi


Chilonzor yonalishining Olmazor bekatidan boshlanadigan Sergeli yonalishida qad rostlovchi Toshkent metrosining oltita bekati qurilishida qimmatbaho qurilish materiallaridan foydalaniladi, deb xabar beradi OzA.

Boshtransloyiha aksiyadorlik jamiyati malum qilishicha, muhandislik-geologik sabablarga kora, Sergeli tumanida yer osti metro yolini qurish ota murakkab jarayondir. Shu bois mazkur yonalishdagi harakat yengil metro korinishida boladi. Yani, polat izlar yer ostida emas, balki yer usti boylab, estakadalar (kopriklar) orqali yotqiziladi.

20172020-yillarga moljallangan mazkur yonalishning qurilishi 170,1 million dollarga baholangan. Uzunligi 7,1 kilometrni tashkil etuvchi inshoot toliq ishga tushirilgach, yiliga 14 milliondan ortiq yolovchiga xizmat korsatishi moljallanmoqda. Oziga xos muhandislik yechimlari asosida bunyod etilayotgan transport yoli Toshkent shahrining Choshtepa mahallasidan otib, Sergeli tumanining Yoldosh mavzesidagi Magrib kochasigacha boradi. Tort yilga moljallangan loyiha doirasida bekatlarda eskalatorlar, kutish maydonchalari barpo etiladi.

Yonalishning Choshtepa qismi balandligi 15 metr, Sergeli hududida esa 8 metr boladi. Bekatlar konstruksiya, dizayn hamda bezagi bilan bir-biridan tubdan farqlanadi va takrorlanmaydi, dedi loyiha muhandisi Sunnat Jumaboyev. Eng qimmatbaho qurilish materiallaridan, yani granit, marmar, oyna, keramikadan foydalanish uning hashamatli va korkam bolishiga hissa qoshadi. Loyiha boyicha metroning ong tomonidan aholi yashashi uchun korkam va zamonaviy turar-joylar, uning ikki yonida keng va ravon avtomobil yoli quriladi. Shuningdek, koplab ijtimoiy tarmoqlar va xizmat korsatish shoxobchalari barpo etiladi. Daryoning Telegramdagi rasmiy kanali @toshqindaryoga azo boling!

: admin (2-04-2017, 09:28)
0 (: 0)
. !

!


vote-icon
?

?
( 18) ( 0) ( 16) ( 2)
:
-
:
20 ... -