» » Immunitetni kotarishning kopchilik bilmaydigan 10 ta usuli

Immunitetni kotarishning kopchilik bilmaydigan 10 ta usuli


Shamollash va kop kasal bolish immunitetning sustligi bilan bogliq bolib, buning oqibatida organizm kasallik bilan kurasha olmaydi. Mavjud koronavirus infeksiyasi davrida esa immun tizimining mustahkamligi har qachongidan ham zarur hisoblanadi. Immunitet mustahkam bolish uchun qanday tavsiyalarga amal qilish kerak? Quyida ushbu savolga javob beramiz.

Ichak hazm faoliyatiga etibor qarating.

Mustahkam immunitet ichaklar mikroflorasi bilan bogliq boladi. Ichaklarda muammolar kuzatilishi organizmning himoya kuchiga salbiy tasir korsatadi. Ichaklar faoliyati yaxshi bolishi uchun tarkibida tabiiy probiotiklar bolgan kefir, yogurt singari mahsulotlarni istemol qilish kerak.

Ratsioningizga dukkakli mahsulot va yongoqlar kiriting.

Tabiiy antioksidantlarga boy bolgan pista va yongoqlar immunitetni kotarish va organizmdan toksinlarni chiqarish xususiyatiga ega. Ammo kaloriyasi kop bolgani uchun ham yongoqlarni meyorida istemol qilish kerakligini yoddan chiqarmang va iloji bolsa, salat yoki smuziga qoshib istemol qiling.

Ichimlik tayyorlang.

Immunitetni yaxshilaydigan shifobaxsh otlardan ichimlik tayyorlang. Yalpizdan choy damlang. Limon, zanjabil, dolchinga asal qoshing. Aralashmani choyga qoshib istemol qiling. Mazasi va natijasiga ozingiz guvoh bolasiz.

Sharq yakkakurashi mashqlaridan birini bajaring.

Istalgan sport turi, xususan, sharq yakka kurashi mashqlari immunitetni mustahkamlash xususiyatiga ega. Ushu, karate mashqlari bajarilganda metabolizm va qon aylanishi yaxshilanadi. Buning uchun ushbu sport turi bilan butkul shugullanish shart emas, internetdan organib malum texnikalarni bajarishingiz mumkin.

Efir moyidan foydalaning.

Efir moyi, tarkibidagi fitonsid sabab ham turli infeksiyalardan saqlanishda ahamiyatli hisoblanadi. Evkalipt moyiga, yalpiz, dolchin, limon va qaragay yogi qoshib aralashtiring va aromalampaga soling. Issiqlik tasirida aralashmadan efir ajralib chiqib viruslarni oldiradi. Bundan tashqari oddiy kremga efir yogidan bir-ikki tomchi tomizib, bilakka surkash mumkin, ammo allergiyasi borlarga ehtiyot bolish tavsiya qilinadi.

Yoga bilan shugullaning.

Haddan ortiq jismoniy va ruhiy zoriqish kishida surunkali charchoq paydo bolishi, organizm holdan toyishiga sabab boladi. Shu boisdan ham 15-20 daqiqa yoga mashqlariga vaqt ajratish, meditatsiya bilan shugullanish tavsiya qilinadi.

Oddiy tuz orniga himolay tuzidan foydalaning.

Pushti rangdagi ushbu tuz tarkibida 80 dan ortiq foydali minerallar boladi va aynan ular sabab ham shifobaxsh va davolovchi xususiyatga ega. Mazkur tuzni taomlarga qoshish salomatlik va immun tizimiga foyda keltiradi.

Massaj

Massaj qilinganda barcha mushaklar ishlab, azo va hujayralarda qon aylanishi va gormonal balans yaxshilanadi.

Qizil bulgori qalampirini istemol qiling.

Tarkibida C vitamini, beta-karotin va mikroelementlar mol bolgani sabab ham ushbu mahsulot immunitet mustahkamligi uchun samarasi yuqori hisoblanadi. Shu bois ham qizil bulgori qalampiridan salat qoshib tayyorlash tavsiya qilinadi.

Sovuq dush qabul qilish.

Sovuq dush qabul qilganda organizmda oq qon tanachalari ajralib chiqadi va bu immunitet mustahkamligida ahamiyatli sanaladi. Biroq birdaniga sovuq suvga otmaslik, iliqdan sekin-sekin sovuq suvga otib borish tavsiya qilinadi. Kontrast birinchi issiq keyin esa sovuq dush qabul qilish esa undan ham samaraliroq foyda beradi.

Mavzuga doir:



Manba: Daryo.uz
: admin (22-07-2020, 15:56)
0 (: 0)
. !

!


vote-icon
?

?
( 16) ( 0) ( 14) ( 2)
:
-
:
20 ... -