» » Osilgan qovoqlarni operatsiyasiz qanday oz holiga keltirish mumkin?

Osilgan qovoqlarni operatsiyasiz qanday oz holiga keltirish mumkin?


Yuqori qovoqning osilib qolishi kopchilik ayollarning muammosi hisoblanadi. Qovoqlar osilib qolmasligi uchun nimalarga etibor qaratish, bartaraf qilish uchun nimalarga amal qilish kerak? Quyida ushbu savolga javob beramiz.

Yuqori qovoq nima uchun osilib qoladi?

Inson terisining 70 foizi taranglik va elastiklik uchun javob beradigan kollagen oqsildan tashkil topgan boladi. Pomidor, karam, sabzi, kokat va baliq mahsulotlari esa kollagen shakllanishida ahamiyatli bolgan ozuqa moddalarining koni hisoblanadi. 25 yoshdan keyin kollagen ishlab chiqarilishi sustlashadi, 40 yoshdan keyin bolsa ushbu jarayon toxtaydi. Teri tarangligi yoqolib, boshashishi esa yuqori qovoqda ham oz aksini korsatadi.

Vazn tashlash

Birdaniga 10-15kilogramm vazn tashlash natijasida yog toqimasi juda tez eriydi va bu teri uchun stress hisoblanadi. Shu sabab birdaniga katta vazn tashlamaslik, sekin-asta ozish lozim. Masalan, haftasiga 200-300 gramm tashlang. Bunda salomatligingizda muammo kuzatilmaydi, teri esa ozgarishlarga oson adaptatsiya qila boshlaydi.

Qanday bartaraf etish mumkin?

Osilgan qovoqdan tezda qutilishningjarrohlikyoli ham bor va bublefaroplastikadeb ataladi. Lekin muammoni tig bilan hal qilishdan avval tabiiy va oson yollardan foydalanish tavsiya qilinadi.

Yuz fitnesi

Yuz mashqlari qovoqlar kotarilishi, yuz rangi tiniqlashishi va mayda ajinlarning yoqolishiga sabab boladi.Feysfitnesxalqaro akademiyasi tasischisiYelenaKarkukli10 daqiqalik mashqlar har kuni bajarib borilsa, tez orada ijobiy natijani payqash mumkinligini takidlaydi. Buning uchun kaftlaringizni peshonaga qoying va ulari vertikal ravishda mahkamlang, qosh va peshonani kaft bilan tepaga torting. Nigohlaringizni pastga qaratib kozingizni 15-20 marta ochib yoping. Keyingi mashqni bajarish uchun ikki qolingizni kozingiz atrofiga kozoynak shakliga keltiring, bunda qollar koz mushaklarini sezishi kerak. Koz mushaklarini ishlating va videodagidek davom ettiring.

Uqalash

Uqalash mashqlarini har kuni bajarish, iloji bolsa, tongda yuzni yuvgandan keyin amalga oshirish kerak. Uqalash mushaklarning tiklanishiga, teri taranglashishiga yordam beradi. Buning uchun qolingizni kozning ichki burchagidan tashqi tomonga qarab harakatlantiring. Uqalash mashqini tunda makiyaj tozalanganidan keyin ham davom ettiring. Moychechak, mavrak, yalpiz otlaridan qoshib tayyorlangan muz bolaklari yordamida uqalash ham yaxshi samara beradi.

Ovqatlanishga etibor qarating

A, B vitaminlari hamdafoliykislotasining yetishmasligi organizm, xususan, teri va soch ahvoli yomonlashishiga olib keladi. Terida shishlar bolishi osilishining oldini olish, yuz terisi rangisoglomkorinishi uchun ovqatlanishingizga etiborsiz bolmang. Ratsioningizda oqsil, yog, uglevodga boy mahsulotlar bolishiga, baliq, kokatlar, brokkoli, ismaloq va yongoqlar istemol qilishga harakat qiling.

Makiyaj

Yuqori qovoq bilan bogliq muammonimakiyajbilan ham berkitish mumkin:

Mavzuga doir:



Manba: Daryo.uz
: admin (27-08-2020, 09:55)
0 (: 0)
. !

!


vote-icon
?

?
( 3) ( 0) ( 1) ( 2)
:
-
:
20 ... -