» » Kuz va qishda kanda qilmaslik kerak bolgan D vitaminiga boy 6 mahsulot

Kuz va qishda kanda qilmaslik kerak bolgan D vitaminiga boy 6 mahsulot


Salomatlik uchun muhim bolgan D vitamini nafaqat metabolizm, suyaklar va miya faoliyati uchun ham foydali hisoblanadi. Uning yetishmovchiligi kuzatilganda organizmda bir qancha kasalliklarkuzatiladi. Issiq mavsumda ushbu vitaminni quyosh nuridan olish mumkin bolsa, kunlar salqinlashgani sari kunlik ehtiyojni qoplash uchun quyosh vitaminiga boy mahsulotlar istemol qilish kerak.

Qoziqorin

100 gramm qoziqorinda kunlik ehtiyoj uchun zarur bolgan D vitamini mujassam boladi. Shu sabab mazkur mahsulotdan taom tayyorlash, salat yokisendvichgaqoshib istemol qilish tavsiya qilinadi.

Losos

Yovvoyi losos D vitaminining manbayi hisoblanadi. Organizmda quyosh vitamini meyorda bolishi uchun hafta davomida ikkiporsiyalososistemol qilish kifoya.

Paltus(kambalaning bir turi)

Ushbu mahsulotning 100 grammida organizm uchun kunlik ehtiyoj bolgan 250 foiz D vitamini boladi. Shuningdek,paltusyurak salomatligi va suyaklar uchun foydali bolgan yog kislotalarini ham oz ichiga oladi.

Krevetka

100 gramm krevetka kunlik meyor hisoblangan D vitaminining uchdan bir qismini qoplaydi. Ammo ushbu dengiz mahsulotini istemol qilishdaporsiyadatuz miqdori kopayib ketmasligiga etiborli boling. Natriyning kopayib ketishi yurak faoliyati va boshqa hayot uchun muhim bolgan azolar uchun xavf tugdiradi.

Tuxum

Bir dona tuxumda 4 foiz D vitamini bolgani sabab birgina uning ozi bilan kunlik meyorni qoplab bolmaydi, ammo qoshimcha sifatida istemol qilish mumkin. Tuxumdan tayyorlangan nonushta eng foydali variantlardan biri.

Pishloq

100 gramm pishloqda kunlik meyor hisoblangan D vitaminining 3 foizi mujassam boladi. Pishloqni muntazam istemol qilish insultga chalinishning oldini olishva yurak qon-tomirlarning salomatliginitaminlash?xususiyatiga ega.

Mavzuga doir:



Manba: Daryo.uz
: admin (14-09-2020, 10:40)
0 (: 0)
. !

!


vote-icon
?

?
( 5) ( 0) ( 3) ( 2)
:
-
:
20 ... -