» » Nima uchun qorin sohasidagi yoglarni ketkazish qiyin?

Nima uchun qorin sohasidagi yoglarni ketkazish qiyin?


Agar siz tep-tekis va tarang qoringa ega bolishni orzu qilsangiz, muntazam ravishda sport zaliga qatnashning ozi yetarli emas ekan. Buning ustiga, bazi xatolar va notogri usullar sizning urinishlaringizni yoqqa chiqaradi. Ulardan qanday qutulish va togrilash mumkin?

Mashqlar tamom bolgandan keyingi birinchi 30 daqiqa ayniqsa juda muhim, chunki aynan shu davrda mushaklar birinchi navbatda aminokislotalarga moyil boladi.

Mashgulotlar chogida yoglarni ketkazish uchun sizdan oddiygina kaloriya sarflashdan kora kattarogi talab qilinadi. Shuning uchun mashgulotlarni ogirlik kotarishdan boshlang. Energiya miqdori hali yuqori bolgan paytda, siz kattaroq ogirlikni kotara olasiz va shu orqali mushaklarni ostirish mashqlarini samaraliroq qilishingiz mumkin. Natijada yoglar qatlamini tezroq yoqotishga erishasiz.

Agar siz mashqlar orasida ozingizga dam bersangiz, unda koproq yoglarni ketkazishning ajoyib imkoniyatini qoldan chiqargan bolasiz.

Yoglarni ketkazish va mushaklarni ostirish uchun odam har doim oz plankasini kotarishi kerak. Agar siz muntazam ravishda mashq qilayotgan bolsangiz, unda odatdagi yuklar ogirligini asta-sekinlik bilan 10 foizga oshiring.

Har gal imkoniyatlaringiz chegarasida mashq qilish bilan siz ozingizga faqat zarar yetkazishingiz mumkin. Shikastlanish xavfini oshirishdan tashqari, bu sizning rivojlanishingizni sekinlashtirishi mumkin.

Shiddatli mashqlar organizmni stress gormoni miqdorini oshirishga majbur qilishi mumkin, bu esa oz navbatida keragidan koproq yoglarni gamlab qoyishga signal beradi.

Hatto agar siz sport zaliga har kuni ishga borgandek qatnasangiz ham, bu qorin sohasidagi ortiqcha vaznni yoqotishga kafolat bermaydi. Tadqiqotchilarning malum qilishicha, hatto bir haftada 150 daqiqa vaqtini mashqlar bajarish bilan otkazadiganlar ham kam harakat yashash tarzini saqlagan holda semirish xavfi bolganlar guruhida qolishda davom etmoqda.

Shuning uchun ofis boylab yurish, yoki divanda yotib televizor korishning orniga uy ishlari bilan shugullanish ham qorin sohasida sezilarli ozgarishlar bolishiga yordam berishi mumkin.

Manba: Trendymen



Manba: Daryo.uz
: admin (31-01-2018, 18:13)
0 (: 0)
. !

!


vote-icon
?

?
( 8) ( 0) ( 6) ( 2)
:
-
:
20 ... -