» » Bolgusi onalar uchun togri ovqatlanish qoidalari

Bolgusi onalar uchun togri ovqatlanish qoidalari


Bola soglom va baquvvat tugilishi uchun homiladorlikning birinchi haftasidayoq ovqatlanishga jiddiy etibor qaratish lozim.

Parhezshunoslar quyidagi oziq-ovqat mahsulotlaridan tayyorlangan taomlar istemol qilishni tavsiya etishadi:

Gosht mol goshti, yogsiz qoy goshti, quyon, yurak, jigar, til. Tayyorlash usuli qovurmasdan tayyorlanadi. Bir martalik miqdori 100150 g.

Parranda kurka, tovuq, terisiz va yoglarsiz. Bir martalik miqdori 100150 g.

Baliq, dengiz mahsulotlari agar allergiya bezovta qilmasa 150 grammdan har kuni.

Sut mahsulotlari sut, yogsiz qatiq, tabiiy sutli yogurt, achchiq bolmagan pishloq, yogliligi 9% gacha bolgan tvorog.

Non kepakli, kulrang, qora yoki maxsus nonchalar.

Meva va sabzavotlar bir kunda hamma mevalardan 300 grammgacha yeyish mumkin.

Dukkaklilar loviya, noxat, yasmiq (chechevitsa), soyalarni bemalol sabzavotlar bilan birga qoshib istemol qilishingiz mumkin.

Qoziqorinlardan voz kechishga hech qanday sabab yoq.

Yongoqlar, pistalar bir kunda 20 tadan kop bolmagan miqdorda yeyish mumkin.

Shirinliklar.Bir sutkada shirinliklardan 150200 kkal kaloriyaga moljallab yeyishingiz mumkin.

Suyuqliklar. Agar shishlar bezovta qilmayotgan bolsa, bir kunda 2 litr toza suv, mors, shakarsiz kompot iching. Bir sutkada 1 piyola yangi siqilgan sharbat ichishingiz mumkin.

Nima yeyish mumkin emas:

Fastfud va chipslar, kolbasa, konserva, dudlangan mahsulotlar, shuningdek hamma qovurilgan yeguliklar, gazlangan va paketdagi sharbatlar. Chuchvara, pitssa va qolgan hamma yarim fabrikatlar ham istemol qilish tavsiya etilmaydi.

: admin (8-03-2017, 09:29)
+1 (: 1)
. !

!


vote-icon
?

?
( 5) ( 0) ( 4) ( 1)
:
-
:
:
20 ... -