» » Mushak massasini yigishga nima xalal beradi?

Mushak massasini yigishga nima xalal beradi?


Siz sport zalida shugullanasiz, kop mashq qilasiz. Natija esa yoq va mushaklar siz istagan darajada osmayapti. Xatolaringiz nimadan iborat ekanligini bilasizmi?

Muskullarni ostirmoqchimisiz mashq qilinadigan toshlar ogirligini oshiring. Ammo bu aytishga oson. Ogir toshni kotara olmayapsizmi? Sir shundaki, katta ogirlikdagi mashqlarni onda-sonda bajaring. Sikllar bilan mashq qiling. Yiliga bir necha marta faqat kuch bilan bogliq tayanch mashqlarini bajarish oyligini tashkil qiling. Va 16 martadan takrorlab 23 ta setni bajaring.

Kopincha muskullar sekin osishiga mashq qilish va dam olish ortasidagi muvozanatning buzilishi sabab boladi. Haftasiga 23 ta mashgulot eng optimal variant. Gap shundaki, organizmning tiklanishi genetika tomonidan dasturlashtirilgan, uni tezlashtirib bolmaydi.

Erkaklar jam bolgan sport zalida suhbatlashib otirmaslik gunoh. Ammo bunday qilish kerak emas: birinchi orinda oz tanangiz ustida diqqat bilan ishlashingiz kerak. Tadqiqotlarga kora, agar siz mashgulotga psixologik jihatdan kirishgan va shunga diqqatingizni jamlagan bolsangiz, muskullar kuchi 1012 foizga oshadi.

Agar organizmingizni oziqlantirmasangiz, mushak massasi osishini kutib otirish ham kerak emas. Ovqatlanish tola sifatli va muvozanatlashgan bolishi kerak. Organizmingizga zarur oqsil meyorini hisoblab chiqing, tuxum oqi, chuchuk suv baligi, tovuq goshtini iloji boricha koproq istemol qilishga intiling, sekin uglevodlar botqa, sabzavot va boshqalar haqida ham unutmang.

Manba: Fitmania.by

: admin (16-03-2017, 12:58)
0 (: 0)
. !

!


vote-icon
?

?
( 6) ( 0) ( 5) ( 1)
:
-
:
:
20 ... -