» » Juda xavfli parhezlar: takrorlashga urinmang

Juda xavfli parhezlar: takrorlashga urinmang


Bahor kelishi bilan hamma ozish harakatiga tushadi. Lekin shoshilib tez natijaga erishishni vada qiluvchi parhezlar yordamidan foydalanishni rejalashtirib otirmang. Ularning kopchiligi salomatlikbilan bogliq va tuzatib bolmaydigan muammolarga olib kelishi mumkin.

Bu parhez ozishni xohlovchi, lekin yeyishni yaxshi koradiganlar uchun mukammal variantga oxshab korinadi. Chunki, goshtni bemalol yeyish mumkin va bu ayniqsa erkaklarga yoqadi. Lekin, shakardan va oddiy uglevodlardan voz kechish bilan siz toyimli yoglar va murakkab uglevodlar istemolini ham cheklab qoyasiz. Ular esa gormonlar darajasi meyorini saqlab turish va organizmni energiya bilan taminlab turish uchun kerak boladi. Olimlarning aniqlashicha, oqsilli parhez yurak-tomir kasalliklari rivojlanish xavfini 28 foizga oshirar ekan.

Bugungi kunda dokonlar yogsiz tvorog va sut, yengil desertlar bilan liq toldirilgan. Lekin yogli mahsulotlardan voz kechish yogda eruvchan A, E, K vitaminlarining taqchilligiga olib kelishi mumkin. Shuningdek, siz bu bilan asab tizimiga ham zarba bergan bolasiz, chunki yoglar asab tolalarining miyelin qobiqlari shakllanishiga yordam beradi.

Organizmning togri faoliyat korsatishi uchun zarur bolgan foydali yoglar avokado, qizil baliq, yongoqlar, zaytun yogi va saryoglarni meyorida istemol qilib turing.

Uglevodlarni istemol qilishni cheklash sportchilarga mos kelishi mumkin, lekin faqat qisqa vaqt oraligi uchungina xolos va mutaxassislarning qatiy nazorati ostida. Bunday parhez modda almashinishini osongina buzishi mumkin.

Ovqatlanishning bunday tartibi hammaga ham togri kelmaydi. Pishirilmagan sabzavotlar, mevalar, rezavor mevalar va yongoqlar yeyish oqibati ichaklar faoliyatining buzilishiga, meda kasallanishiga olib keladi. Hayvon oqsilidan voz kechilganda organizm uni oz zaxiralaridan ishlatishga majbur boladi va natijada siz mushaklar ogirligini yoqotasiz, shu jumladan ichki azolar mushaklari ham yupqalashadi.

Xom yeyish rux, yod, magniy, A vitaminlar singishining yomonlashishini keltirib chiqaradi. A vitamini organizmga faqat yoglar bilan birga tushgandagina yaxshi singdiriladi. Kalsiy va magniy yetishmasligida oyoq va qollarning uvishish holatlari paydo bolishi mumkin. B12 vitamini yetishmasligi esa kamqonlikni keltirib chiqaradi.

Manba: My-weekend.ru

: admin (15-03-2017, 19:59)
+1 (: 1)
. !

!


vote-icon
?

?
( 7) ( 0) ( 4) ( 3)
:
-
:
20 ... -